.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقف رایکا در روز بدشانسی مهاجمان
رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل استقلال ملاثانی در خانه متوقف شد.

به گزارش شمال نیوز، مصاف دو تیم رایکا بابل و استقلال ملاثانی در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای سیمرغ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رایکا بازی را سراسر هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ بازی، میلاد قربان‌زاده بر روی پاس سینا قنبرپور در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و سپس با شوتی سنگین، دروازه حریف را به زیبایی هرچه تمام‌تر باز کرد.

در ادامه نیز روی خطای پشت محوطه جریمه، استقلال ملاثانی صاحب ضربه ایستگاهی شد و ارسال رضا جباری را امین کعبی در دقیقه ۱۷ به گل تبدیل کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، سینا قنبرپور بر روی یک ضربه ایستگاهی تیر دروازه استقلال را به لرزه درآورد و در ادامه شوت پرقدرت میثم مرادی هم با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در نیمه دوم پس از آنکه رایکا چند موقعیت نصفه و نیمه را از دست داد، ارسال زیبای محمد حسین‌پور را ناصر رضایی با ضربه سر روانه دروازه حریف کرد که توپ از روی خط دروازه برگشت داده شد.

پس از این موقعیت، استقلال روی به بازی تاخیری آورده و با تلف کردن مداوم بازی، نبض حملات رایکا را گرفت.

نکته جالب در خصوص این بازی، داوری ضعیف آن بود که جدای از سوت‌های اشتباه، با در نظر گرفتن فقط ۴ دقیقه وقت تلف شده، سبب ایجاد حاشیه در بازی شد و در ادامه نیز در همان ۴ دقیقه، شاهد یک دقیقه بازی مفید نیز نبودیم!

پیروز قربانی تیم خود را با ترکیب اولیه سعید ابراهیم پور، ناصر رضایی، علی خانلرزاده، مصطفی آقاجانی، میثم مرادی، سینا قنبرپور، محمد دلاوری، امیر عباسی، یاسر حاتم زاده، میلاد قربان زاده و رضا عبدی به مصاف استقلال ملاثانی فرستاد.

رایکا با کسب این نتیجه ۱۷ امتیازی شد و در جایگاه پانزدهم جدول لیگ یک فوتبال کشور قرار گرفت.

استقلال ملاثانی هم با ۱۸ امتیاز، رتبه چهارم را از آن خود کرد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.